Ako prebieha proces integrácie video reklamy do vaše webovej stránky. V tomto článku si vysvetlíme všetky podrobnosti. A názorne si to ukážeme krok za krokom. Nemusíte sa ničoho obávať, zvládne to naozaj každý.
Ak vaša webová stránka spĺňa podmienky vstupu tj. 100 000 návštev mesačne môžeme prejsť na intregráciu video reklamy. Samozrejme vieme sa dohodnúť na menšom čísle, ak vidíme potenciál rastu webovej stránky 😃.
1. Všetko zo začína registráciou
Ako prvé môžete kontaktovať priamo nás alebo priamo začať s registráciou u nášho partnera. Po registrácií a overení emailovej adresy sa dosatenme do administračného rozhrania, kde uvidíte:- analytiku budúcich zárobkov (Dashboard),
- možnosť pridať webovú stránku (Sites),
- druhy video reklám (My Videos),
- filter zárobkov (Stats),
- váš účet (Account),
- a ads.txt, ktorý je potrebné pridať na vašu webovú stránku (About ads.txt).
- a často kladené otázkyči terminológiu (FAQ, Terminology).
2. Reklamný kód
Ak je všetko vporiadku a vám testovací kód (cena 0,01$ CPM), kvôli overeniu implementácie. Ak je technicky všetko v poriadku ,pozastavíme kódy, kým nedostaneme schválenia od našich partnerov ( Google, a podobne).3. Proces schvaľovania 💪
Proces schvaľovania začína po tom, ako nám poskytnete nižšie uvedené informácie! Naša spoločnosť už má status Google MCM. Aby sme mohli začať monetizáciu, musíme byť integrovaní s účtom Google Ad Manager (predtým sa nazýval DFP). Prosím, pošlite nám tieto informácie pre integráciu MCM z účťu Google Ad Manager (GAM):- Názov spoločnosti
- E-mail (zväčša reistračný Gmail)
- Kód siete